Ahad, 26 Januari 2014

SHARING IS CARING

REMAJA

Seiring waktu berjalan,kini aku sudah pun dewasa.TQ Papa Mama,sebab dah besarkan along.

Sebenarnya,tujuan blog ini bukanlah ingin mencari BOYFRIEND,,sebab saya tahu perjalanan saya masih panjang.Jika bukan saya yang mengubah nasib keluarga saya siapa lagi yang ingin membantu kami.Saya cuma ingin berkongsi pengalaman hidup saya meniti hari persekolahan yang penuh dengan cabaran.Sebagai seorang pelajar dan anak,saya bercita-cita ingin menjadi seorang ahli farmasi yang pakar dalam bidang perubatan.Saya telah pun menyuarakan hasrat saya ini kepada kedua orang tua saya namun mereka seperti menolak keinginan saya itu.Saya tahu mama ingin saya menjadi DOKTOR PAKAR SAKIT PUAN.Namun saya rasa hasrat mama terlalu tinggi.Saya ini bukanlah pelajar yang genius namun tidak juga rendah IQ nya.Saya cuma tidak percaya dengan kemampuan diri saya.Lagipun saya lebih cenderung ke arah bidang perubatan..


insyallah...

suatu hari nanti saya akan mencapai cita-cita saya ini..

AMINNN



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kisah ini terhenti

 #Notakaki Bukan lah seorang yang mempunyai bakat dalam bidang penulisan. Ini hanya lah sekadar luahan kata hati yang tidak kedengaran. Ak...